Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

Primer de Maig: una celebració en temps de coronavirus

Aquest Primer de Maig on el #QuedatACasa #YoMeQuedoEnCasa continua marcant les nostres vides no renunciarem a estar presents, portar la nostra veu com a altaveu de les reivindicacions laborals i socials. Al material, cartells, manifestos… que ja hi ha disponibles, adjuntem a aquesta notícia un vídeo que el grup de teatre Clowndestino ens ha dedicat.

30/04/2020.

URL | Código para insertar

Des que començàrem el confinament i els decrets d'alarma van regular la vida del país en funció de l'evolució de la pandèmia per Covid-19 no hem deixat d'abordar i intervindre en els nombrosos espais que configuren la vida de les treballadores i dels treballadors. Tant des de l'àmbit del diàleg social portant les propostes i exigències de protecció als treballadors i a les treballadores per al manteniment de l'ocupació com del conjunt de mesures dirigides a la societat en general. Així com en cada centre de treball on hem hagut d'intervindre per garantir que els ERTO es feren atenent els requisits, plantejant inclusions de col·lectius que havien sigut deixats fora com ara temporals i fixos discontinus que amb el pas del temps i després de la nostra pressió han anat incorporant-s’hi a través de les ordres del Govern d'Espanya. Hem estat informant i resolent dubtes davant les situacions de falta de mesures de prevenció, permisos, etc. Ens hem desplaçat físicament quan la situació ho ha requerit, hem estat i estarem amb qui ens necessita.

Des de CCOO i a través de totes les organitzacions que la componem hem desenvolupat un model d'atenció a la nostra afiliació i classe treballadora en general adaptat a les exigències de la distància social.

I per això en aquest Primer de Maig on el #QuedatACasa #YoMeQuedoEnCasa continua marcant les nostres vides no renunciarem a estar presents, portar la nostra veu com a altaveu de les reivindicacions laborals i socials. Al material, cartells, manifestos…que ja hi ha disponibles, adjuntem a aquesta notícia un vídeo que el grup de teatre Clowndestino ens ha dedicat. Com sabeu, són un grup de pallasses que a través del seu humor net, amorós i intel·ligent ens ha acompanyat en multitud d'assemblees i altres actes sindicals. I en aquest dia no podien faltar!