Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Un Primer de Maig amb una ‘cibermanifestació’ des dels balcons i les xarxes socials

CCOO PV celebra el Dia Internacional del Treball amb una manifestació virtual ciutadana i un homenatge a les persones treballadores dels sectors essencials, que estan en primera línia durant la pandèmia.

27/04/2020.
    Cartell actes Primer de Maig 2020.

Enguany, el Primer de Maig se celebra enmig del confinament motivat per la pandèmia de la COVID-19, en unes circumstàncies inusuals. No obstant això, poques vegades com aquesta queda tant patent el valor insubstituïble del treball, de les persones treballadores, per treure endavant la societat, i el dels serveis públics.

Amb el lema ‘Treball i serveis públics. Un altre model social i econòmic és possible’, CCOO PV ha preparat un programa d’actes per a commemorar aquesta jornada.

A les 12.00 hores, començarà un acte d’homenatge als treballadors i a les treballadores dels sectors essencials, en l’àmbit estatal, i també hi intervindrà el secretari general de CCOO, Unai Sordo. Es podrà seguir des de la web www.ccoo.es

A les 13.00 hores, començarà la intervenció del secretari general de CCOO PV, Arturo León, que es podrà seguir des del nostre canal de Youtube i a través de la pàgina web www.pv.ccoo.es.

A les 13.30 hores, està prevista la manifestació virtual a través de les xarxes socials i dels balcons. CCOO PV fa una crida a la ciutadania a participar-hi, penjant les seues fotos o vídeos. Aquesta cibermanifestació es podrà seguir en els perfils de CCOO PV a les xarxes socials: @ccoopv (Twitter) facebook.com/ccoopv (Facebook) i instagram.com/comissionsobrerespv (Instagram).

A les 17.00 hores, continuen els actes amb un concert virtual solidari. Hi participaran nombrosos artistes com ara: Rozalén, Ismael Serrano, Marwan, Sole Giménez, Luis Pastor, Efecto Mariposa, Marisa Valle Roso, Cristina del Valle, entre d'altres, i presentat per Olga Rodríguez i Juan Diego Botto. Serà retransmés a través de www.youtube.com/user/ccoo.

A les 20.00, aplaudiment ciutadà. I, finalment, la jornada reivindicativa acabarà amb un concert internacional solidari, que començarà a les 20.05 hores. Actuacions de Víctor Heredia, Inti Illimani, Tico Santa Cruz, Billy Bragg, entre d'altres. Es podrà seguir a través de www.youtube.com/user/ccoo.