Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

#CuidemLaCultura

CCOO PV comparteix cultura propera al món del treball i en català per al temps de confinament

• En col·laboració amb Acció Cultural del País Valencià i la seua campanya #EstimemLaCultura
  • En col·laboració amb la Escuela Sindical CCOO per afrontar les exigències de la lluita contra la Covid19

La Confederació Sindical de CCOO PV mantenim en nostre compromís amb la cultura del nostre poble i la nostra terra i també amb la necessitat d’encoratjar-nos per aquesta temporada de confinament per tal de fer front a la pandèmia causada per la Covid19.

16/04/2020.

Així, en col·laboració amb Acció Cultural del País Valencià i la seua campanya #CuidemLaCultura, difonem els 'Dimecres de literatura' amb un vídeo de lectures breus i recomanacions literàries en la nostra llengua.

Aquesta campanya i altres materials elaborats per ACPV les podeu gaudir en el web de l’associació cultural:

També s’hem sumat a la campanya iniciada per l’Escuela Sindical de CCOO “Juan Muñiz Zapico” #ComparteCultura per tal d’animar i encoratjar les persones treballadores davant les exigències i dificultats que ens porta la situació de quarantena. En aquest projecte la Confederació Sindical vol donar veu a les persones relacionades amb la creació artística i la defensa dels drets laborals i de ciutadania.

Els vídeos d’aquestes col·laboracions es poden gaudir al canal de l’Escuela Sindical:

Aquestes i altres iniciatives de CCOO PV en col·laboració amb diverses entitats i persones implicades en la creació i iniciatives les teniu disponibles al grup de Facebook de “Cultura i classe treballadora”: https://www.facebook.com/groups/170534060180681/