Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Falta de col·laboració amb la sanitat pública

Una empresa funerària dificulta el treball del personal sanitari de l’Hospital dels Lliris

La Junta de Personal del Departament 15 d'Alcoi denuncia el comportament lamentable d'una empresa funerària a l'Hospital Verge dels Lliris, que es nega a col·laborar amb el personal sanitari tal com estableix el 'Procediment d'actuació davant de casos d'infecció pel nou coronavirus', publicat pel Ministeri de Sanitat, i, per contra, si ho fa en residències privades de la tercera edat.

09/04/2020.
    Imagen de la entrada trasera del Hospital

Aquesta manera de procedir sobrecarrega encara més si és possible el personal tècnic en cures auxiliars d'infermeria i zeladors que han d'assumir també el treball d'aquesta funerària sense tindre els mitjans materials adequats (mortalles…) que per contra aquesta empresa sí en disposa, i lleva temps d'atendre els pacients que estan lluitant per véncer al virus.

El personal de la sanitat i la dependència està en primera línia enfrontant-se a moments molt difícils, a càrregues de treball importants i a jornades que els deixen exhausts, però amb el suport i la col·laboració de la societat en general, i d'empreses en particular, el seu treball és més fàcil i suportable.

La Junta de Personal vol agrair a totes les empreses que sí que estan col·laborant la solidaritat demostrada cap al personal sanitari, entre altres col·lectius, ja que estan sent clau en la lluita contra la pandèmia de la Covid-19.