Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Atenció sindical en temps de CORONAVIRUS

Formulari d'atenció personal i guia de consulta en línia

• Consultes via correu electrònic: infocoronavirus@pv.ccoo.es
  • Informació telefònica: 963 882 100

La Confederació Sindical de CCOO PV ha habilitat, en la seua web, un formulari d'atenció personal per a les persones afiliades i representants sindicals en les empreses, un formulari de consulta ràpida sobre la casuística laboral arran de la crisi sanitària produïda pel COVID-19.

06/04/2020.
Diapositives COVID19

Comissions Obreres a través de les federacions sectorials i comarcals està atenent als treballadors i a les treballadores via telefònica sobre les mesures de protecció contra el contagi del COVID-19, i ha posat a l'abast dels seus delegats i de les seues delegades una guia esquemàtica per al tractament de la prevenció i riscos laborals en l'empresa. A més a més, el sindicat està present en les empreses per a negociar els procediments laborals i expedients de regulació temporal d'ocupació, per tal de garantir els drets de les plantilles, atesa la situació de paràlisi temporal de l'activitat econòmica.

Aquesta organització vol valorar davant del conjunt de la societat el sacrifici i la professionalitat dels treballadors i de les treballadores de la sanitat pública i dels serveis complementaris, així com de les forces i cossos de la seguretat de l'Estat i dels treballadors i de les treballadores dels serveis de la distribució alimentària i del transport.

El sindicat ha mantingut en aquests dies una sèrie de reunions videoconferències amb diferents alcaldes de la comarca i tècnics dels acords territorials d'ocupació amb l'objectiu de traslladar les propostes en el marc del diàleg social que hem fet al Govern de la Generalitat per garantir i reforçar els sistemes públics de protecció social i començar a dissenyar línies de treball destinades a la revitalització de l'economia i de l'ocupació.