Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Els cursos de valencià B1 i C1 presencials s'impartiran a distància

Els cursos de valencià dels nivells B1 i C1, organitzats per l’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV, es mantenen en els terminis que estaven programats, però ara a distància.

25/03/2020.
    Cursos de valencià a CCOO PV.

L'Oficina de Promoció i d'Ús del Valencià de CCOO PV anuncia que els nostres cursos de Valencià B1, C1 i C2 presencials es mantenen en els terminis que estaven programats, però ara el B1 i el C1 es faran a distància. Respecte al nivell de C2, es valorarà la seua modalitat d'acord amb la durada de l'estat d'alerta.

A més, informem que el procediment de la convocatòria de les proves de la JQCV de 2020 s’ajorna fins a nou avís: http://www.jqcv.gva.es/va/

La convocatòria de maig-juny de 2020, tambe queda suspesa, segons l’Acord del ple de la CIEACOVA de 20.03.2020: https://cieacova.com/

Una vegada sapiguem com queda la convocatòria, valorarem una oferta formativa adaptada a la situació.

Els nostres cursos pretenen aprofundir en tots els continguts d’expressió oral, d’expressió escrita i de gramàtica, ortografia i lèxic necessaris segons les exigències de cada nivell.

La metodologia utilitzada és teoricopràctica i està adaptada als nous models d’examen, segons el Marc europeu comú de referència per a les llengües. Explicacions, exercicis, redaccions, lectures, comprensió de textos, etc. A més a més, el professorat té la titulació universitària adequada. Recomanem que sense coneixements bàsics de valencià no us matriculeu als nivells C1 o C2.

Recordem la durada dels cursos:

B1: De l’11 de febrer al 4 de juny en horari de dimarts i dijous de 16 h a 17.25 h.

C1: Del 10 de febrer al 8 de juny en horari de dilluns i dimecres de 16.30 h a 17.55 h.

C2: Del 29 de abril al 28 d’octubre en horari de dilluns i dimecres de 18.00 h a 19.25 h (els mesos de juliol i agost no hi ha classe, es reprén el curs el 14 de setembre).