Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

VIII Trobada de consells de relacions laborals

• 26 i 27 de febrer de 2020, en el Col•legi d'Advocats de València - ICAV

CCOO PV participa com a membre actiu del Consell Tripartit de Relacions Laborals i la Negociació Col·lectiva en aquesta trobada d'anàlisi de qüestions nuclears en les relacions laborals. El debat resulta més pertinent que mai davant el canvi d'Executiu, per a analitzar les demandes socials i el canvi normatiu necessari, en matèria laboral i de negociació col·lectiva, per a fer front als nous reptes del mercat de treball.

19/02/2020.
VIII Encuentro de consejos autonómicos

En aquesta VIII edició de la Trobada estatal, està prevista la intervenció dels consells de relacions laborals de set autonomies, així com la presència del president de la Comissió Nacional Consultiva de Convenis Col·lectius, Jesús Cruz Villalón.

En la sessió inaugural, prevista a les 16.30 h, intervindran Auxiliadora Borja, degana de l'ICAV; Amparo Garrigues, presidenta del Consell Tripartit per al Desenvolupament de les Relacions Laborals i la Negociació Col·lectiva de la CV; Arturo León, secretari general de CCOO PV; Ismael Sáez, secretari general d'UGT-PV; Salvador Navarro, president de la CEV; Enric Nomdedéu, secretari autonòmic d'Ocupació i Director General de LABORA.

Daniel Patiño, secretari d'Acció Sindical de CCOO PV participarà en el panell sobre situació actual i perspectives de la negociació col·lectiva i Cristina Ochando, adjunta de la Secretaria de la Dona, presentarà la seua ponència sobre diàleg social, i compliment legal en aspectes relacionats amb la igualtat i no discriminació per raó de sexe i gènere.

La clausura de la trobada estarà a càrrec de Rafael Climent, conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball.

Programa complet adjunt.

Accés lliure a la Trobada, prèvia inscripció en aquest enllaç.