Comisiones Obreras del País Valenciano | 23 abril 2024.

CCOO l'Alacantí-les Marines organitza la Jornada "Feminismo de Clase y sus Alianzas"

La Unió Intercomarcal l'Alacantí-les Marines CCOO PV, a través de la Secretaria de Dones i dins del calendari d'actes al voltant del 8 de març, Dia de les Dones Treballadores, hem organitzat aquesta jornada formativa, sempre necessària i sempre enriquidora, el dia 20 de febrer a les 9.30 h en la sala d'actes de CCOO en av. Salamanca, 33

17/02/2020.
    Cartell i programa de la Jornada

Des de la Unió Intercomarcal l'Alacantí-les Marines CCOO PV, a través de la Secretaria de Dones, en el marc d'actes al voltant del 8 de març, Dia de les Dones Treballadores hem organitzat una jornada formativa sempre necessària i sempre enriquidora, el dia 20 de febrer a les 9.30h en la sala d'actes de CCOO en av. Salamanca, 33

La Jornada, ‘Feminismo de Clase i sus Alianzas’, va encaminada a crear un espai de reflexió, de posada en comú, de formació i presa de consciència del que significa avui dia el feminisme de classe. Un feminisme que posa la mirada en les dones més oprimides, les que més pateixen les conseqüències nefastes de l'aliança del patriarcat i el capitalisme.

En la jornada comptarem amb la participació de Noemi García, del Moviment Democràtic de Dones del País Valencià que ens exposarà en l’àmbit més teòric el concepte i l'evolució del feminisme de classe i aterrarem, amb una visió internacionalista, en experiències concretes de dones d'Amèrica Llatina i del Magreb, de la mà de Carmen Sala d’Entrepobles i de Naima Benaicha de la Universitat d'Alacant.

animem a l'assistència i la participació d'aquesta jornada que sens dubte serà un espai tant de coneixement com un reforç en el nostre motor de lluita per a aconseguir l'eliminació de tota discriminació des del nostre àmbit més directe.