Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

L’artista valencià Fércalcer dissenya el cartell de la crida sindical al 8M

Daniel Fernández Calzado és la persona que hi ha darrere de ‘Fércalcer’, nom artístic d’aquest artista i il·lustrador, que ha cedit el dibuix i disseny del cartell amb el qual CCOO PV convoca als actes amb motiu del Dia Internacional de la Dona 2020.

13/02/2020.
    Cartell 8M 2020

Daniel va estudiar Belles Arts entre Altea i València, i va ser a aquesta carrera on va desenvolupar la passió pel dibuix, el disseny i l'escenografia. El seu interés pel món teatral i com interactua amb les arts plàstiques, el van portar a continuar els seus estudis en l'àmbit del disseny escenogràfic.

Ha treballat principalment com a maquetista editorial, sense deixar mai de banda les inquietuds més creatives. Resultat d'això són els seus treballs il·lustrats, que han estat presents en projectes que van des de les arts escèniques fins als llibres, passant inclús pel món de les Falles.

Admirador del treball de dibuixants i d'artistes com El Roto, Pablo Amargo o Eva Vázquez, entén que el dibuix pot ser una eina efectiva per a transmetre idees i provocar el debat i la reflexió entre el públic.