Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

El Consell de CCOO PV a Comarques del Nord dona suport per unanimitat a Albert Fernández com a secretari general

L'òrgan ha aprovat la incorporació de Natacha Jiménez a la Comissió Executiva, així com els Pressupostos per a 2020. L'acabat de triar màxim dirigent a la unió intercomarcal, s'ha compromés a continuar representant el sindicat en l'extern i, en l'àmbit intern, a treballar conjuntament amb les organitzacions federals, mostrant la seua disposició al diàleg.

12/02/2020.
    Manel Nieto i Albert Fernández.

Arturo León, secretari general de CCOO PV, ha assegurat que comença una nova marxa de cooperació i de reafirmació del compromís sindical, amb un equip reforçat que té com a principals reptes l'extensió afiliativa i de representació en les empreses. Ha agraït a Manel Nieto el treball exercit fins al moment. Trajectòria que l’ha dut a comptar amb ell com a adjunt a la Secretaria General, per exercir tasques de relacions institucionals.

“Per a qualsevol afiliat al sindicat és un orgull haver liderat aquesta organització a Comarques del Nord”, ha afirmat Manel Nieto. En el seu comiat ha posat en valor la presència de CCOO en les plataformes, en els mitjans de comunicació i en els espais institucionals. “M’he fet a un costat perquè Albert faça un pas endavant”, així ha començat Nieto la roda de premsa posterior al Consell, i li ha agraït que haja agafat el timó de l'organització.

Per la seua banda, Albert Fernández, que ha sigut triat per unanimitat, ha explicat que es reforça l'Executiva assignant a María Lidón Beltrán l'àrea d'Organització, i incorporant Natacha Jiménez a Ocupació i Moviments Socials. Així mateix, ha mostrat el seu compromís amb la defensa dels drets socials i laborals i amb la cohesió de l'organització.