Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Alacant

Pau i Solidaritat PV organitza a Alacant el curs “Agenda 2030 i Treball Decent” per a responsables i representants sindicals de CCOO PV

El curs serà impartit els dies 13 de febrer i 13 de març per Ofelia de Felipe, Víctor Garrido i tècniques d'Educació per al Desenvolupament de la Fundació.

06/02/2020.
    Compromís amb el treball decent i els ODS

El dijous dia 13 de febrer de matí se celebrarà la primera sessió del curs a càrrec d'Ofelia de Felipe, técnica de la Fundación 1º de Mayo experta en cooperació i igualtat. S'introduiran conceptes claus com l'Agenda 2030, el Treball Decent, la transversalització de la perspectiva de gènere i el paper i les oportunitats de l'acció sindical en aquest marc.

La següent sessió es realitzarà el 13 de març al matí de la mà de Víctor Garrido, Responsable d'Acció Sindical Internacional CCOO Indústria i coordinador de l'Acord Marc Global d'Inditex per a Industrial Global Union. Víctor aportarà la perspectiva internacional al curs exposant les diferents situacions del treball al món dins de les cadenes de subministrament i contant diferents realitats i accions en les quals s'està treballant des de l'acció sindical internacional per avançar cap a un treball decent per a tots i totes.

La realització d'aquest curs s'emmarca en el projecte "TREBALL DECENT EN XARXA: Treballadors i treballadores compromeses en la promoció del treball decent en el món com motor de desenvolupament" que porta endavant Pau i Solidaritat PV (la fundació de CCOO PV per a la cooperació internacional al desenvolupament) amb el cofinançament de la Generalitat Valenciana.

La formació està destinada a responsables i representants sindicals de les comarques d'Alacant i es realitzarà a la seu de CCOO l'Alacantí-Les Marines el 13 de febrer i el 13 de març de 9 a 14 hores. Les persones interessades a participar en aquest curs poden inscriure's al següent enllaç: https://forms.gle/pDG53oPT89BE36br9