Comisiones Obreras del País Valenciano | 16 abril 2024.

Nou butlletí ‘Salut i Treball’, amb l’actualitat mediambiental i de prevenció de riscos

En aquesta nova edició, el butlletí analitza les conclusions de la Cimera del Clima de Madrid (COP25) i explica els objectius de la Mesa de Diàleg Social Verd. La publicació digital editada per CCOO PV també recull notícies sobre malalties professionals i inclou les referències a noves guies de prevenció.

31/01/2020.
    Salut i Treball, número 14.

Ja està disponible el número 14 de ‘Salut i Treball’, la publicació bimensual editada per la Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV. En aquesta ocasió, dediquem un espai especial a l’anàlisi de les conclusions de la Cimera del Clima, celebrada a Madrid el desembre passat. També s’informa de la creació de la Mesa de Diàleg Social Verd, a on participa activament CCOO PV.

Com és habitual, ‘Salut i Treball’ inclou notícies sobre la salut laboral. En aquest cas, remarca el reconeixement d’una malaltia professional derivada del col·lectiu de cambreres de pisos. També s’hi fa ressò de la publicació de diferents guies de prevenció, unes eines sindicals molt valuoses per a la nostra representació en les empreses.