Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Eleccions sindicals a ICEMI Alussafes

CCOO lidera la representació en el metall de València

CCOO d'Indústria PV celebra el bon resultat electoral en l'empresa ICEMI d'Almussafes. El sindicat tanca l'any amb un increment de quatre representants respecte a la següent organització sindical en el sector del metall valencià.

02/01/2020.
    Eleccions sindicals a ICEMI d'Almussafes.

Quatre representants més se sumen al diferencial que separa a CCOO d'Indústria PV respecte del sindicat següent, gràcies a dos representants més que ha collit la Federació en les eleccions sindicals d’ICEMI d'Almussafes celebrades avui.

CCOO d'Indústria PV tenia un sol representant en el Comité d'Empresa de la planta de la multinacional d’ICEMI d'Almussafes. Les eleccions sindicals celebrades el dia 30 de desembre, hi fan créixer CCOO fins a aconseguir la majoria amb els seus tres representants triats i triades.

Així tanca l'any 2019 la Federació de CCOO d'Indústria. L'organització agraeix la confiança dipositada en les seues sigles i felicita les persones elegides en les eleccions sindicals d’ICEMI, i convida totes les persones que han confiat en les seues candidatures a reforçar les seues posicions, per millorar les condicions en el sector i en el conjunt de la indústria valenciana.