Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

Contra l’assetjament sexual en el treball

Seguint amb la tasca de conscienciació entorn al Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra les Dones, des de CCOO PV continuem amb una campanya centrada en una de les violències més específiques del món laboral.

28/11/2019.
    No ho permetes

La campanya forma part de l'Estratègia valenciana de seguretat, salut i benestar laboral, per a fomentar la cultura preventiva i potenciar la informació individual i la defensa col·lectiva del dret a treballar en condicions segures i entorns saludables, perquè no hi haurà treball decent sense erradicar la violència i l’assetjament en el treball.

#NoHoPermetes

Volem posar el focus no en la víctima, sinó que davant un supòsit d'assetjament sexual, els companys i les companyes no ho permeten, donen tot el seu suport a la víctima i combaten aquestes gravíssimes manifestacions de violència sexista en el treball.

Tolerància zero en l'àmbit laboral amb determinats comportaments que es troben normalitzats en molts entorns laborals que constitueixen vertaders assetjaments sexuals a les treballadores, que es veuen amplificats, en molts casos, pel silenci i fins i tot la complicitat de part de la plantilla, especialment la masculina.