Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Majoria absoluta a Acciona Facility Services de Ford Almussafes

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià es posiciona com a sindicat més votat en Acciona Facility Services a les eleccions sindicals celebrades a la factoria Ford d'Almussfes

27/11/2019.
    Mayoría absoluta en Acciona Facility Services de Ford Almussafes

Aquesta setmana, s'han realitzat les eleccions sindicals a l'empresa Acciona Facility Services, empresa que presta els seus serveis com contracta dins de Ford Almussafes.

El treball dut a terme en els últims anys ha donat els seus fruits aconseguint tenir el suport del 51% de les persones que han dipositat els seus vots a les urnes obertes des de les 4:00 del matí fins a les 16:00 hores de la tarda.

En les intenses dotze hores de votació han participat 379 persones, de les quals han votat a la candidatura de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià 193, aconseguint així 9 delegats i delegades dins el Comitè d'empresa de 17 membres.

La resta de vots s'ha repartit entre els altres dos sindicats que en el seu conjunt han obtingut 186 vots.

Cal destacar també que CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià ha estat l'única candidatura al col·legi de tècnics i administratius.

És un èxit, tant per als nous delegats, com per a tota l'afiliació de l'sindicat en aquest centre, ja que no només s'ha augmentat la representació, sinó que per fi, després de molt treball i esforç, la plantilla ha donat suport majoritàriament la candidatura de CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià.

Des del sindicat, agraïm als que, amb els seus vots, han considerat que CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià exercirà una bona representació dels seus drets i interessos.