Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Unai Sordo participa en una assemblea de delegats i delegades a Alzira

• Dimecres, 6 de novembre, a les 12.00 hores, Hotel LLuna (Av. Dret d’Associació, 47, Alzira).

El secretari general de CCOO intervindrà en l'acte organitzat amb 200 representants sindicals de tots els sectors de la Ribera-la Safor. Sordo també participarà en una trobada institucional, amb l'alcalde d'Alzira i organitzacions socials de la comarca, i visitarà la cooperativa Copal d'Algemesí, on coneixerà la situació del sector citrícola.

28/10/2019.
Unai Sordo en Alzira

El secretari general de CCOO, Unai Sordo, participarà el pròxim 6 de novembre en una assemblea de delegats i delegades sindicals de tots els sectors de la Ribera-la Safor. L'acte, que tindrà lloc a Alzira, on també intervindrà el secretari general de CCOO PV, Arturo León, i el seu homòleg en aquestes comarques, Josep Antoni Carrascosa.

Prèviament, Sordo assistirà a una reunió institucional amb la presència de l'alcalde d'Alzira, Diego Gómez, el primer tinent d'alcalde, Fernando Pascual, el president de l'Acord Territorial d'Ocupació de la Ribera, Óscar Navarro. A la trobada també assistiran representants d'organitzacions socials de la comarca, com Xúquer Viu i la Plataforma per la Sanitat Pública de la Ribera.

Ja a la vesprada, Unai Sordo visitarà la primera cooperativa citrícola del país: Copal, d'Algemesí, on a més de conéixer el centre de treball, està prevista una reunió amb la Secció Sindical de CCOO. El dirigent sindical coneixerà de primera mà la situació del sector citrícola, que ocupa prop de 10.000 persones, i que actualment travessa una crisi associada als baixos preus en origen de la taronja i per les importacions de Sud-àfrica i de països del Con Sud.