Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Signat el Conveni col·lectiu de les indústries transformadores del plàstic

El document subscrit pels representants de les organitzacions que conformen la Mesa negociadora donarà cobertura a més de 10.000 persones ocupades en el sector. El text inclou les noves taules salarials per a 2019, que arrepleguen l'increment retroactiu del 2 % dels salaris abonats fins avui.

22/10/2019.
    Moment de la signatura

La signatura del text definitiu posa fi a les negociacions del Conveni col·lectiu i obri un nou marc de relacions laborals en les empreses valencianes de transformació de matèries plàstiques.

Durant l'acte institucional i reglamentari de la signatura del text del Conveni, els secretaris generals de CCOO d’Indústria PV, FICA UGT PV i de la patronal AVEP, han manifestat les necessitats d'adaptar el sector als nous reptes i per tant donar continuïtat a les reunions entre parts per a atraure i retenir el talent d'una indústria, que s'adapta a les noves realitats no sols del mercat, sinó de les necessitats dels reptes tecnològics, mediambientals i de consum.

CCOO d'Indústria PV, ha agraït les persones de la Comissió Negociadora el treball per a aconseguir un acord, i complir amb els objectius arreplegats en l'Acord estatal de negociació col·lectiva.