Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

'Sí al valencià, sí al País'

CCOO PV participa en el 9 d'Octubre

El sindicat ha participat a la mobilització convocada per la Comissió 9 d'Octubre per a commemorar la diada del poble valencià i per a reclamar projecte positiu de país per a continuar avançant. Una societat de futur sense cap tipus de discriminació, amb drets laborals i socials i un model econòmic sostenible, al servei de les necessitats de les persones.

10/10/2019.
    CCOO PV a la manifestació del 9 d'octubre.

CCOO PV ha participat a la manifestació convocada per la Comissió 9 d'Octubre, a la qual pertany, per a celebrar la diada del poble valencià i per a reivindicar drets laborals i socials. Amb la pancarta 'Sí al valencià, sí al País', el sindicat va recòrrer els carrers del centre de València per reclamar un país amb drets, llibertats, ecològic, feminista, en valencià i amb un fiançament just.

Enguany el lema general de la manifestació ha estat 'El País que volem', que celebra els avanços dels últims anys i presenta un projecte positiu de país per a continuar avançant.

Al manifest de la Comissió 9 d'Octubre, formada per associacions, sindicats i partits polítics, s'aposta per un model de societat de futur sense exclusions de cap tipus, amb drets laborals i socials, on no hi haja cap tipus de discriminació (siga per raó de llengua, origen, cultura, sexe, religió o qualsevol altra), amb un model econòmic sostenible i de qualitat al servei de les necessitats de les persones, i que sàpiga respondre a l’emergència climàtica que amenaça el futur.