Comisiones Obreras del País Valenciano | 23 abril 2024.

Assemblea sectorial de Neteja d'Edificis i Locals a Castelló

CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià organitza a Castelló una assemblea amb delegats i delegades de les empreses de neteja d'edificis i locals de la província.

02/10/2019.
    Limpieza.

El passat 26 de setembre del 2019, CCOO de Construcció i Serveis de País Valencià conjuntament amb el Sindicat Intercomarcal de la federació en Comarques del Nord, van realitzar una assemblea en el sector de Neteja d'Edificis i Locals de Castelló a fi de tractar i informar sobre assumptes relacionats amb el sector. Per part de la Federació van intervenir el secretari general, Josep Albors, els responsables de les àrees d'Organització i Acció Sindical, Javier Lledó i Jaime Martínez i pel Sindicat Intercomarcal han intervingut Jordi Riera, Ma Lidon i Carmen Toledo.

Amb una assistència àmplia de més de mig centenar de delegades i delegats de diverses empreses, es va informar, per part de la Federació, sobre l'inici del procediment de Conflicte Col·lectiu per a l'adequació de l’SMI de 2019 en el Conveni Sectorial de Castelló, un tema d'actualitat que afectarà igualment el conveni sectorial de la província d'Alacant.

Igualment, es va informar sobre la nova licitació del contracte del servei de neteja dels hospitals i centres de salut de la Conselleria de Sanitat i les propostes sindicals per a l'elaboració dels nous plecs de condicions que en un curt termini de temps eixiran publicats i afectaran més de 3.000 treballadores del servei de neteja en els 21 departaments de salut de tota la Comunitat Valenciana i que integren, a més 30 hospitals i multitud de centres de salut que conformen les institucions sanitàries de la Generalitat Valenciana.

Al mateix temps, després de nombroses intervencions de les delegades assistents, es va proposar elaborar un document per a recollir les diverses matèries objecte de negociació per al pròxim conveni col·lectiu sectorial de neteja de Castelló, el venciment de la qual es produirà el 31 de desembre de 2019. I es va proposar que simultàniament es busquen fórmules, en l'àmbit sectorial de la Comunitat, que propicien la culminació d'un conveni sectorial de neteja d'àmbit autonòmic.