Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

Servei

Servei d’assessorament social

La Secretaria de Política Social i Joventut de CCOO PV ofereix un servei d’informació i orientació dirigit a l’afiliació, sobre els recursos socials que hi ha i els procediments d’accés. El sindicat atén temes relacionats amb la dependència, la discapacitat, la Renda valenciana d’inclusió o els drets de les persones en l’última etapa de la seua vida, entre altres.

08/08/2019.
    Servei d'assessorament social

CCOO PV ofereix a la seua afiliació un servei d’assessorament en matèria de recursos socials. La Secretaria de Política Social i Joventut informa i orienta sobre allò relacionat amb l’accés als serveis socials que hi ha, sobre l’atenció a la dependència i a la discapacitat, la Renda valenciana d’inclusió o els drets de les persones a una mort digna.

A més, es facilita informació sobre la tramitació de recursos interns del sistema de serveis socials, així com de gestions necessàries per a obtindre altres drets socials (habitatge, accessibilitat, participació social, etc.)

L’afiliació pot sol·licitar aquest servei amb cita prèvia, trucant al telèfon 96 388 21 00 (ext. 72400) o través del correu electrònic politicasocial@pv.ccoo.es.