Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 marzo 2024.

Manifestació Alacant

CCOO participa en la manifestació de l'Orgull LGTBI a Alacant

CCOO ha participat a la manifestació de l'Orgull a Alacant, organitzada per l'associació Diversitat. Un any més, el sindicat ha reclamat la igualtat d'oportunitats i acabar amb la LGTBIfòbia, especialment en el món del treball. CCOO vetlla per garantir la igualtat de condicions laborals de totes les persones treballadores i lluita pel reconeixement dels drets de la diversitat sexual, familiar i de gènere.

20/07/2019.
    Orgull Alacant

CCOO ha partipat en la manifestació de l'Orgull LGTBI a Alacant "perquè som visibles, perquè ens fem visibles i perquè ens queda molt de camí per aconseguir una societat justa, igualitària i respectuosa amb la diversitat".

Enguany s'ha commemorat el 50 aniversari de les mobilitzacions i revoltes d’Stonewall, contra la batuda policial que va donar origen a la reivindicació del moviment LGTBI. Per a CCOO, avui dia és necessari mantenir la mobilització contra les discriminacions, les agressions per motius de diversitat afectiva i/o sexual i per identitats i expressions de gènere.

La ciutadania progressista i la societat civil organitzada, s'ha manifestat per donar suport al col·lectiu LGTBI i visibilitzar les realitats diverses dels desitjos, dels afectes, de les identitats.

"Perquè el tema sexual és polític; perquè tota persona té dret que es respecte la seua identitat, a expressar-la i que se li reconega. Perquè tenim dret a treballar en centres lliures d'odi, a la diversitat familiar, que la diversitat estiga present en tota la comunitat educativa i així aconseguir els objectius que ens plantegem en CCOO".

CCOO treballa per garantir la igualtat d'oportunitats per a totes les persones i acabar amb la LGTBIfòbia, especialment en el món del treball. El sindicato vetlla per la igualtat de condicions laborals de totes les persones treballadores i lluita pel reconeixement dels drets, des de la inclusió, de la diversitat sexual, familiar i de gènere.

En coherència, un any més, el sindicat ha marxat en la manifestació de l'Orgull per seguir construint aqueix món igualitari i divers en el qual volem viure, i exigirem amb contundència l'acció política necessària per a aconseguir-ho.