Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

CCOO Comarques Centrals organitza una jornada sobre beques al CIPFP Batoi

El proper 27 de juny Comissions Obreres de les Comarques Centrals organitza una jornada informativa sobre beques i pràctiques formatives amb la presència de dirigents del sindicat del País Valencià i d’àmbit estatal.

25/06/2019.
    .

“Beques o treballes?” Amb aquest lema CCOO Comarques Centrals organitza una jornada informativa per als seus delegats i delegades, a banda del seu actiu sindical, per explicar la modalitat de pràctiques laborals i beques existents, així com les il·legalitats que es produeixen en la contractació de personal en aquestes modalitats, havent de realitzar treballs que no estan emmarcats en aquests programes. Aquest frau en la contractació es produeix de forma majoritària entre els i les joves, que moltes voltes es veuen obligats a acceptar aquestes condicions per a poder treballar.

La jornada s’organitza el proper 27 de juny al Centre Integrat de Batoi, en Alcoi. Des de CCOO Comarques Centrals s’ha volgut organitzar a aquest Centre per a remarcar la importància dels Centres Integrats, a més de ser un Centre del que ixen molts i moltes estudiants que estaran en pràctiques i deuen conèixer els seus drets. En la inauguració de la jornada es comptarà amb la presència del director del Centre, Andrés Puig, que en tot moment s’ha mostrar amb moltes ganes de col·laborar en la jornada.

L’inici de la jornada serà a les 10:30, amb la inauguració de la mateixa per part de Júlia Pérez, secretària de formació i ocupació de CCOO Comarques Centrals, que presentarà la jornada i donarà la paraula a Ana García, secretària de formació i ocupació de CCOO PV, Ana Belén Montero, secretària de política social i joventut de CCOO PV, i Lola Santillana, secretària d’ocupació i qualificació professional de CCOO. La cloenda de l’acte la farà Manuela Pascual, secretària general de CCOO Comarques Centrals.