Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

CCOO aconsegueix la majoria absoluta a ArcelorMittal Espanya

Després de la celebració de les eleccions sindicals a la planta siderúrgica de Sagunt, CCOO torna a aconseguir una majoria del Comité d'Empresa, amb nou representants i una alta participació. Durant aquests últims anys, la tasca de CCOO ha aconseguit recuperar millores per a la plantilla.

13/05/2019.
    ArcelorMittal

CCOO torna a aconseguir una majoria del Comité d'Empresa d’ArcelorMittal Espanya, a la planta de Sagunt (València). Les seues candidatures han tingut el suport de manera majoritària, després de diversos anys on la tasca sindical dels representants i de les representants de CCOO ha aconseguit recuperar millores per a la plantilla.

El dia 9 de maig van finalitzar les eleccions sindicals amb el resultat següent: CCOO 9 representants; UGT 5; CGT 4 i Quadres 3. La jornada electoral va tenir una alta participació, ja que hi van votar 648 persones i el percentatge de participació hi va ser del 85 %.

CCOO valora el fet de seguir obtenint la confiança de la plantilla, ja que és un reconeixement cap al treball realitzat des de la Secció Sindical de CCOO davant les dificultats viscudes en els últims anys. Agraïm que amb el seu vot hagen seguit donant suport l'honestedat, el treball ben fet i la labor que els delegats i les delegades de CCOO realitzen dia a dia.