Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

Jornada formativa a Elx contra el frau en la realització de pràctiques

• 23 de maig, 10.30 hores, Saló de Graus de la UMH d’Elx (Edifici Arenals).

CCOO PV presenta la campanya ‘Beques o treballes al País Valencià?' una iniciativa per denunciar l’abús, la precarització i el frau en la realització de pràctiques (laborals i no laborals) en empreses o en administracions públiques.

10/05/2019.
Jornada formativa a Elx.

El sindicat organitza una jornada formativa a Elx sobre el frau en la realització de pràctiques. Una acció emmarcada en la campanya ‘Beques o treballes al País Valencià?’ que pretén oferir-ne informació per denunciar els problemes de les persones joves, que són qui més pateixen aquestes irregularitats.

El material de sensibilització i formació elaborat pel sindicat concreta els requisits mínims de qualsevol persona becària: estar vinculada a un programa formatiu, tindre una tutorització personalitzada, que el desenvolupament de l’activitat de l’empresa no depenga de la seua estància, no substituir vacances, baixes o permisos. Això i altres qüestions que es tractaran en la jornada.

Hi participaran el secretari de Joventut i Comunicació de CCOO Vinalopó-Vega Baixa, Pablo Serrano; la secretària de Política Social i Joventut de CCOO PV, Ana Belén Montero, i la secretària d’Ocupació i Formació de CCOO PV, Ana María García. La cloenda correrà a càrrec del secretari de Formació i Ocupació de CCOO Vinalopó-Vega Baixa, Antonio Ferrández.

La jornada tindrà lloc al Saló de Graus de la UMH d’Elx (edifici Arenals), el pròxim dia 23 de maig.