Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

Nou ‘Salut i Treball’, l’actualitat sobre prevenció de riscos laborals i medi ambient

El número 9 d’aquesta publicació bimensual de CCOO PV informa sobre les novetats en la prevenció de riscos, malalties professionals o el medi ambient. Les propostes sindicals amb vista a les eleccions del 28A, les malalties de les cambreres de pis o les novetats en matèria de riscos laborals durant l’embaràs, són els temes destacats en aquesta edició.

25/03/2019.
    Salut i Treball número 9.

Ja està disponible el número 9 del butlletí informatiu ‘Salut i Treball’. Una publicació digital bimensual, editada per la secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, que pretén informar sobre l’actualitat relativa a la prevenció de riscos laborals, malalties professionals o el medi ambient.

En aquesta edició, posem el focus en les malalties professionals de les cambreres de pis. Un 70 % de les treballadores del sector consumeix fàrmacs per pal·liar els dolors musculars, tal i com constata l’estudi elaborat per CCOO PV i la Federació de Serveis. També destaquem que el sindicat presentarà un document de propostes als diferents partits polítics de cara a les eleccions del 28A. Unes mesures que vagen encaminades a atallar la sinistralitat laboral i aplicar polítiques econòmiques que combaten els danys en la salut de les persones i en la destrucció del medi ambient.

El butlletí inclou novetats en matèria de riscos laborals durant l’embaràs de les dones treballadores, i presenta una acció formativa sobre la reducció de l'impacte ambiental en els centres de treball.