Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

Especial serveis 2019

CCOO PV reuneix en la publicació digital 'Notícies Sindicals. Especial serveis' tots els serveis conveniats per a l’afiliació, a més dels avantatges en assessorament especialitzat, serveis jurídics i formació.

13/03/2019.
    Notícies Sindicals Especial Serveis 2019

El sindicat publica la revista digital Notícies sindicals especial serveis 2019, que ja es pot descarregar o consultar des de la pàgina web.

El butlletí recull tots els serveis conveniats: agències de viatges, assegurances, autoescoles, cases rurals, clíniques dentals i oftalmològiques, complexos esportius, hotels, lloguer de vehicles, salut, entre d’altres. A més, reuneix tots els serveis que ofereix el sindicat a la seua afiliació, amb importants avantatges pel que fa a l’assessorament especialitzat (dona, estrangeria, LGTBI, joves, salut laboral, dependència, treball de la llar), serveis jurídics o cursos de formació.

La política d’atenció a l’afiliació manté una actualització permanent, tant en ofertes com en serveis adreçats a garantir unes avantatges addicionals.

Totes les ofertes i els serveis d'assessorament també es poden trobar en el menú Serveis a l’afiliació.