Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

La Coordinadora de Pensionistes de l’Alcoià-Comtat i CCOO organitzen una jornada sobre pensions

• Dissabte 2 de març, 11.00 hores, Centre Cultural Mario Silvestre d’Alcoi (Av. País Valencià, 1).

Perquè el futur ens preocupa a joves i majors, les dos organitzacions presenten a Alcoi la jornada ‘Parlem de pensions’. L'acte comptarà amb les intervencions de Carlos Bravo, secretari de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO estatal; Manuela Pascual, secretària general de CCOO Comarques Centrals; Rosana Gadea, vicepresidenta de la Coordinadora de Pensionistes de l’Alcoià- Comtat; i Antonio Matarredona, portaveu de la Coordinadora.

22/02/2019.
Jornada Pensions

Perquè el futur ens preocupa a joves i majors, la Coordinadora de Pensionistes de l’Alcoià-Comtar i CCOO Comarques Centrals presenten la jornada ‘Parlem de pensions’.

La jornada comptarà amb les intervencions de Carlos Bravo, secretari de Polítiques Públiques i Protecció Social de CCOO estatal; Manuela Pascual, secretària general de CCOO Comarques Centrals; Rosana Gadea, vicepresidenta de la Coordinadora de Pensionistes de l’Alcoià- Comtat; i Antonio Matarredona, portaveu de la Coordinadora.

La intervenció de Carlos Bravo se centrarà en el present i el futur del sistema públic de pensions, explicarà el funcionament de l’actual sistema i les reformes que s’han realitzat per part dels diferents governs. El sindicat exposarà les seues propostes, que se centren en la defensa de les pensions públiques dignes i en recuperar la revalorització d’acord amb l’IPC.