Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Sindicalistes i estudiants unides i endavant! #8MSempre

Ana Belén Montero, secretària de Joventut i Política Social; Rafa Martínez i Pau García, representants de la Federació d'Ensenyament de CCOO PV, s'han reunit amb el Front d'Estudiants, amb FEU-València i amb Acontracorrent, per buscar confluències amb vista a la vaga general feminista convocada el 8 de març, "per sumar la major força sindical en una jornada de mobilització massiva i reivindicativa", han coincidit.

21/02/2019.
    Sala de reuniones de CCOO PV

Aquest dijous la seu del sindicat a València ha acollit diverses trobades de treball amb sindicats d’estudiants davant la imminent celebració del 8 de març, des del comú interés a corregir i erradicar les bretxes de gènere i les violències contra les dones.

Per part de CCOO PV s'ha demanat als diferents sindicats unir forces per aconseguir que en l'àmbit educatiu se secunde massivament la vaga de 24 hores el dia 8 de març, com a via per a impulsar el canvi real i efectiu per la igualtat en tots els àmbits de la vida, i és l'educatiu un àmbit en el qual cal incidir amb determinació.

Des de tots els sindicats estudiantils s'ha expressat la necessitat de fer front a les desigualtats que pateixen les dones i lluitar per l'erradicació de qualsevol tipus de violència masclista.

"És urgent situar la igualtat entre dones i homes en el centre del debat educatiu i promoure un canvi en les polítiques sectorials que permeta una avanç real que combata la discriminació, la precarietat així com les diferents bretxes i la violència contra les dones" han conclòs.