Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Projecció documental i col·loqui

CCOO projecta ‘Peset, un home bo’

El pròxim dimarts dia 29 de gener a les 18 hores, la seu de CCOO PV acull la projecció del documental ‘Peset, un home bo’ i un col·loqui amb la participació de la seua directora i guionista Matilde Alcaraz.

21/01/2019.
    Cartell Peset un home bo

Aquest audiovisual fou una iniciativa conjunta de l’empresa DOCUMENTART, la Universitat de València i el Col·legi Major Rector Peset, per retre homenatge a la figura Joan Peset Aleixandre, metge, rector i republicà, afusellat pel règim franquista.

Amb aquesta sessió, la Secretaria de Política Lingüística, Educativa i Cultura de CCOO PV inicia un any en el qual les projeccions i els debats se centraran en la memòria històrica (especialment relacionada amb la realitat del País Valencià), l'anàlisi de les revolucions del segle XX o les relacions laborals i de domini social en el món globalitzat.

Amb aquesta fita, el sindicat enceta enguany una campanya de promoció del cinema en versió original i subtitulat en valencià.