Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

Mobiliztacions, petició de cessament

Concentracions i recollida de signatures reclamant dimissions en el CHGUV

• Dijous 17 de gener, 12 hores, davant la Conselleria de Sanitat Universal

El personal de l'Hospital General Universitari de València manté les concentracions de protesta per la situació de la negociació col·lectiva en el consorci i per a exigir el cessament immediat de l'equip directiu, responsables de la falta de publicació del V Conveni Col·lectiu (signat fa ja un any).

14/01/2019.
Hospital General de Valencia.

El Comité d'Empresa va iniciar un calendari de mobilització en resposta a la incompetència manifesta en la gestió, i la falta de diàleg, voluntat negociadora i transparència, que impliquen conseqüències greus per al personal:

La no publicació del V conveni, que ocasiona que es posen en qüestió els increments retributius del personal del CHGUV.

La falta de concreció, que dificulta el procés d’estatutarització.

La paràlisi en qüestions tan importants com: l’OPE, la mobilitat, la gestió de les borses de treball, etc.

Per tot això, la secció sindical de CCOO juntament amb el Comité d'Empresa, iniciava dijous passat una sèrie de mobilitzacions que té la seua pròxima cita aquest dijous 17 de gener, amb una concentració de 12 a 13 hores enfront de la Conselleria de Sanitat, en la qual es recolliran signatures que sol·liciten el cessament de l'equip directiu del CHGUV.