Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 de junio de 2019

CAMPANYA SMI

Presentació del llibre ‘El libro negro del Ejército español’

• 5 de febrer, 18 hores, sala d’actes seu CCOO PV.

CCOO PV acull la presentació del llibre que denuncia la corrupció, els abusos, els assetjaments i els privilegis anacrònics presents en les forces armades. És el relat de Luis Gonzalo Segura, extinent i autor d’aquesta obra de denúncia pública, qui estarà present en l’acte. En el col·loqui també participarà l’advocat de defensa dels drets humans, Javier Botey.

08/01/2019.
Presentació llibre a CCOO PV.

‘El libro negro del Ejército español’ és la denúncia pública de l’extinent de l’Exèrcit de Terra, Luis Gonzalo Segura, un al·legat que explica la corrupció sistèmica, els abusos, els privilegis anacrònics, els òrgans de control còmplices i una cúpula militar negligent. Gonzalo Segura va ser expulsat de les forces armades en 2015 per denunciar tot aquest entramat.

L’autor presentarà el llibre a CCOO PV, acompanyat per l’advocat especialitzat en defensa dels drets humans i de les persones migrants, Javier Botey. Serà el dimarts dia 5 de febrer, a les 18.00 hores, a la seu del sindicat a València. El secretari de Cultura de CCOO PV, Ferran Garcia, presentarà l’acte.

L’obra de Gonzalo Segura també és la crida de milers de militars sotmesos i sotmeses a una precarietat laboral, a una absència de llibertats i drets, que han de sostenir l’edifici de corrupteles i assetjaments. Una denúncia clara dels últims vint anys, de les guerres neocolonials d’Iraq i Afganistan i dels disbarats armamentístics.