Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

Convocada la VI edició del Premi ‘Ramiro Muñoz’ en defensa de l’educació pública

• Presentació de projectes fins al 31 de gener de 2019: premioramiro@pv.ccoo.es

El sindicat Comissions Obreres del País Valencià (CCOO PV) i la Plataforma d'Iniciatives Ciutadanes d'Alacant (PIC Alacant) van constituir l’any 2013 el Premi Ramiro Muñoz en homenatge i record al catedràtic Ramiro Muñoz Haedo, a fi de reconéixer a les persones guardonades els seus treballs, projectes i/o trajectòries en la defensa de l'educació pública en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

26/12/2018.
Cartell de la convocatòria

El Premi té caràcter anual, i el seu lliurament es realitzarà a la ciutat d'Alacant en els primers mesos de cada any. Poden optar persones individuals o col·lectius (centres educatius, associacions de pares i mares, grups de treball, etc.) pels seus projectes o trajectòria en defensa de l'educació pública en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana.

Després de la convocatòria anual s'obri un termini d’almenys un mes per a la presentació de candidatures, que podran anar acompanyades de la documentació que es considere oportuna. Enguany, el termini de presentació de projectes finalitza el 31 de gener de 2019.

Les propostes i candidatures s'enviaran a l'adreça de correu premioramiro@pv.ccoo.es i un jurat paritari, integrat per huit membres, triats a proposta de CCOO PV i la PIC Alacant, les examinaran i faran pública la seua decisió durant el mes següent al del tancament del termini de presentació.

El Premi consisteix en una obra realitzada pel Cicle de Grau Superior de Ceràmica Artística de l'Escola d'Art i Superior de Disseny d'Alacant (EASDA) com a estímul i reconeixement a aquest tipus d'ensenyaments.

El lliurament es realitzarà a la ciutat d'Alacant en la clausura de les Jornades d'Educació i Ciutat que realitza cada any, al mes de febrer, la Plataforma d'Iniciatives Ciutadanes.

La convocatòria, les bases i la decisió final anual serà objecte de màxima difusió per part de Comissions Obreres del País Valencià i de la PIC Alacant, com a entitats creadores del Premi "Ramiro Muñoz".