Comisiones Obreras del País Valenciano | 29 marzo 2024.

La FE CCOO PV es persona als jutjats pels drets de les persones TRANS a l’àmbit educatiu

• La patronal catòlica de l' ensenyament concertat i privat denuncia la norma que reconeix drets de ciutadania en igualtat

La FECCOOPV se persona davant la impugnació per part de la patronal catòlica del ensenyament concertat i privat contra el Decret que regula el drets de les persones TRANS a l'àmbit educatiu

26/11/2018.
Llei TRANS Valenciana

La FE CCOO PV es persona pels drets de les persones TRANS a l’àmbit educatiu

La FECCOOPV se persona davant la impugnació per part de la patronal catòlica de l'ensenyament concertat i privat contra el Decret que regula el drets de les persones TRANS a l'àmbit educatiu

La patronal catòlica de l'ensenyament concertat i privat denuncia la norma que reconeix drets de ciutadania en igualtat

La FECOOPV ha tingut constància que la Federació de Centres d’Ensenyament de València, Federació Catòlica de Pares d’Alumnes de València i la Federació Espanyola de Religiosos d’Ensenyament - Centres Catòlics de la Comunitat Valenciana han interposat davant el Tribunal Superior de Justícia de CV un recurs contenciós administratiu contra el Decret 102/2018, de 27 de juliol, del Consell, de desplegament de la Llei 8/2017, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l’expressió de gènere a la Comunitat Valenciana, publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8373, de 31 d'agost de 2018.

Davant la interposició d’eixe recurs, la FECCOOPV en atenció a la preservació dels drets fonamentals de igualtat de tracte i no discriminació en cap àmbit de la vida de les persones, de totes les persones sense distinció, es persona en la causa com a garant de la transparència i interès major de la comunitat educativa. Les persones treballadores de l'ensenyament privat, concertat i públic cal que tinguen exactament les mateixes proteccions que preveu la Llei, son drets humans, drets de ciutadanía i drets laborals bàsics, amb independència de la titularitat del centre on treballen.

Des de la FE CCOO PV continuem treballant, reivindicant i denunciant fets i actituds que van en contra de les persones. Davant l’intent de promoure l’odi, construïm dignitat. La impunitat d’actuacions il·legals de part de l’ empresariat de l’ ensenyament no ens deixa impassibles, actuem. Les lleis estan per a complir-se. Tota la comunitat educativa té dret a fer ús de les llibertats i expressions democràtiques protegides legislativament.

CCOO treballa per un món lliure, més just i igualitari.