Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Premis ‘Marc Granell’ de CCOO PV a la promoció i l’ús del Valencià

• El període de presentació de candidatures restarà obert fins al 5 de desembre.

CCOO PV convoca enguany la primera edició dels premis ‘Marc Granell’ a la promoció i l’ús del valencià, un reconeixement a les persones i institucions que més s’impliquen en la cura de la nostra llengua.

23/11/2018.
Premis Marc Granell

La central sindical convoca la primera edició de reconeixement a les persones i institucions que més s'impliquen en la promoció i l’ús del valencià, tant des de l'estructura de CCOO PV com des de l'àmbit de la participació social. Tal i com es va decidir en les línies d’acció de l’XIé Congrés de CCOO PV, la nostra acció sindical i sociopolítica ha d'anar acompanyada d'expressions culturals amb un caràcter reivindicatiu i d'especial cura per la cultura del País Valencià.

El període de presentació de candidatures s'iniciarà a partir del 23 de novembre, i restarà obert fins al 5 de desembre de 2018. Els premis s’entregaran el proper 11 de desembre a la vesprada en un acte que tindrà lloc en el mateix sindicat. Per a més informació de com participar-hi consulteu les ‘Bases del concurs’ següents.

Tota la informació de com participar al concurs i bases

CATEGORIES DELS PREMIS

1. Premi Marc Granell a les organitzacions de la CS CCOO PV

S’hi premia l’especial implicació i treball en la promoció i l’ús del valencià de les organitzacions confederades en la CS CCOO PV. Hi poden ser candidates les federacions territorials i les organitzacions comarcals del País Valencià confederades en la CS CCOO PV. També hi poden ser-ho les seccions sindicals i els sindicats comarcals pertanyents a les organitzacions confederades.

2. Premi Marc Granell a les persones activistes de CCOO PV

S’hi premia l’especial implicació i treball en la promoció i l’ús del valencià de persones que destaquen pel seu compromís amb l'acció sindical i sociopolítica de CCOO PV. Hi poden ser candidates les persones que hagen treballat activament per l'acció sindical i sociopolítica de CCOO PV i destaquen per la seua implicació en la promoció i l’ús del valencià.

3. Premi Marc Granell a membres de les executives de la CS CCOO PV

S’hi premia l’especial implicació i treball en la promoció i l’ús del valencià de les persones membres de les direccions de les organitzacions confederades en la CS CCOO PV. Hi poden ser candidates les persones membres de comissions executives de les federacions territorials i les organitzacions comarcals del País Valencià confederades en la CS CCOO PV.

4. Premi Marc Granell a institucions o persones del País Valencià

S’hi premia l’especial implicació i treball en la promoció i l’ús del valencià de persones o institucions del País Valencià. Hi poden ser candidates les persones o institucions i destaquen per la seua implicació en la promoció i l’ús del valencià en l'àmbit territorial del País Valencià.

TERMINI I FORMA DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

El termini de presentació de candidatures és fins al 5 de desembre de 2018. Les sol·licituds s’han de presentar per correu electrònic a l'Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV (OPUV) adreçades a: opuv@pv.ccoo.es

Cal lliurar la documentació necessària per a proposar una persona o organització a participar en el concurs.

La documentació ha d'incloure necessàriament les dades següents:

- Indicació de la categoria a la qual es presenta la candidatura.
- Presentació de la persona, l’organització o la institució que es presenta a la candidatura.

- Breu memòria on s’expliquen els motius pels quals es fa la proposta, tenint en compte els criteris de valoració dels premis.

- Dades personals de qui presenta la candidatura: nom complet, relació amb les CCOO PV i relació amb la persona, la institució o l’organització presentada.

Opcionalment s’hi pot incloure documentació complementària que acredite els mèrits de la persona, la institució o l’organització proposada.

JURAT I PREMIS

El jurat està format per la persona responsable de la Secretaria de Cultura i Política Lingüística de CCOO PV, per una persona de l'OPUV de CCOO PV, una representant de federacions territorials de CCOO PV, una d’unions intercomarcals de CCOO PV i una d'entitats que destaquen per la seua implicació en la defensa i l’ús del valencià.

Els premis consisteixen en un guardó commemoratiu exclusiu dels premis Marc Granell.

D’acord amb l’acta final, el jurat dictarà resolució d’atorgament dels premis. La comunicació de quines han estat les persones guanyadores del concurs i l’entrega dels premis tindrà lloc mitjançant acte públic que es realitzarà al voltant del 4 de desembre, dia dels Drets Lingüístics al País Valencià. Aquest primer any el lliurament tindrà lloc el dimarts 11 de desembre per la vesprada. S’avisarà els participants i les participants amb antelació, i es faran públiques les candidatures finalistes.

L'acte i el resultat dels premis seran difosos mitjançant els canals de comunicació i xarxes socials de CCOO PV.

Podeu adreçar els vostres dubtes o demanar més informació a la Secretaria de Cultura, Política Lingüística i Política Educativa de CS CCOO PV al correu: ferran.garcia@pv.ccoo.es