Cursos gratuïts de formació professional per a l’ocupació

La Fundació Forem PV llança una oferta de formació especialitzada en la millora i l’actualització de noves competències professionals per a l’ocupació. Els cursos estan adreçats prioritàriament a treballadors i treballadores en actiu i persones autònomes, però també poden participar un 30 % de persones en situació d’atur.

21/11/2018.
    Oferta de cursos

Els cursos finançats pel Servef i el Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social (Servei Públic d’Ocupació Estatal)s’executaran a partir del mes desembre de 2018 i finalitzaran abans del 30 de juliol de 2019.

Forem PV ha estat l’entitat millor valorada en la sol·licitud de plans de formació, per la Conselleria d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball i es desenvolupa dins dels estàndards de qualitat de la certificació d’AENOR, ISO 9001:2008.

Accés a l'oferta sectorial, intersectorial i per a persones autònomes de la web de FOREM PV al següent enllaç https://goo.gl/6rN4j5

Formació sectorial

Agrari

Atenció a persones dependents

Ceràmica

Construcció

Indústries agroalimentàries

Indústries del metall

Indústries químiques i plàstic

Indústries del moble, calçat i tèxtil

Transport per carretera

Turisme i hostaleria

Formació intesectorial

També es desenvoluparan accions transversals per a tots els sectors productius (Pla intersectorial). Les persones treballadores de les administracions públiques únicament podran participar en el Pla intersectorial i en un percentatge limitat al 10 % del total de persones participants.

Els plans inclouen accions formatives de Certificat de professionalitat: formació tècnica en professions que potencien en ocupació i qualificació dels treballadors i de les treballadores

Formació per a persones autònomes

Accions formatives adreçades a dotar de major coneixement i qualificació els treballadors i les treballadores autònoms. Per participar és obligatori estar donat d'alta en el RÈGIM GENERAL D’AUTÒNOMS i en l'àmbit territorial de la Comunitat Valenciana. Els treballadors i les treballadores aturades inscrites com a demandants d'ocupació en el SERVEF tenen la seua participació limitada en un 30 %.