Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

Presentació del llibre ‘La revolución tranquila’ de Bruno Estrada

La presentació prevista el proper dimarts dia 6 de novembre, a les 18.00 hores, en la llibreria Ramon Llull, tindrà les intervencions de la vicepresidenta del Consell de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra; el periodista, escriptor i economista, Joaquin Estefania; i el secretari general de CCOO PV, Arturo León.

29/10/2018.
    Detall cartell presentació

La Secretaria de Cultura de CCOO PV ha organitzat una presentació literària en col·laboració amb la fundació Primero de Mayo, de l’últim llibre de l’economista Bruno Estrada López, fundador d’‘Economistas frente a la crisis’, adjunt al programa de relacions laborals de la UNED i adjunt al secretari general de CCOO.

En el llibre, editat per Bomarzo, l'autor planteja qüestions centrals com ara la necessitat de democratitzar l’economia “perquè no ens privatitzen la democràcia”, des de la convicció que “la democràcia no cal veure-la sols en l’àmbit polític, sinó també en l’àmbit de qüestionar, de repartir, el poder econòmic”.