Comisiones Obreras del País Valenciano | 28 marzo 2024.

Jornada

Grans reptes sindicals davant el canvi climàtic

• Dimecres 7 de novembre. 10.00 h. Sala d’actes de CCOO PV. Oberta la inscripció.

CCOO PV i València Canvia pel Clima organitzen una jornada dirigida a representants i càrrecs sindicals, per difondre la importància de canviar el nostre model productiu i incorporar-hi la sostenibilitat. A l’acte es tractaran temes relacions amb l’aigua, els residus o la participació dels treballadors i les treballadores en la gestió ambiental de les empreses.

29/10/2018.
Grans reptes sindicals davant el canvi climàtic.

CCOO PV participa en la iniciativa ‘València Canvia pel Clima’, juntament amb la Delegació d’Energies Renovables i Canvi Climàtic de l’Ajuntament de València. Un projecte dirigit a la ciutadania valenciana i a les entitats locals, relacionat amb la transició energètica i la lluita contra el canvi climàtic en la ciutat.

Amb aquest motiu, han organitzat una jornada denominada ‘Grans reptes sindicals davant el canvi climàtic’, en què es tractaran els temes d’aigua i de residus relacionats amb els objectius de desenvolupament sostenible proposats per l’ONU. A més, també s’analitzaran les formes de participació dels treballadores i de les treballadores en la gestió ambiental de l’empresa. Tot això, en consonància amb el compromís ambiental de CCOO PV, i amb l’objectiu de donar a conéixer les mesures, accions i propostes per lluitar contra el canvi climàtic.

Entre els ponents, hi assistiran representants de l’Ajuntament de València, CCOO PV, Xúquer Viu, Fundación Nueva Cultura del Agua, Fundació Retorna, i Ecologistes en Acció.

CCOO PV també participa en les activitats que 'València Canvia pel Clima' ha preparat, fins a l'11 de novembre.

Per assistir a aquesta jornada és necessari registrar-se en aquest enllaç.