Més fets i menys promeses en la lluita contra la pobresa

La plataforma Pobresa Zero de la Comunitat Valenciana ha preparat diferents actes i mobilitzacions, en els quals participa CCOO PV, amb motiu de la Setmana Mundial per l’Eradicació de la Pobresa, al voltant del 17 d’octubre. El lema ‘Més fets i menys promeses’, pretén ser un clam ciutadà perquè es complisquen els compromisos internacionals.

10/10/2018.
    Cartel Pobresa Zero 2018

Els incompliments dels compromisos internacionals en la lluita contra la pobresa són el motiu del lema d’enguany ‘Més Fets i menys promeses, drets ja’. La plataforma Pobresa Zero (integrada per més de 170 organitzacions, ONG de desenvolupament, entitats socials, universitats valencianes i sindicats, entre ells, CCOO PV) pretén denunciar les causes de la pobresa i llançar un clar missatge als i les responsables polítics i polítiques: és possible eradicar-la, només manca voluntat.

En el marc de la Setmana Mundial per l’Eradicació de la Pobresa, a partir del dilluns 15 d’octubre, la plataforma vol alçar la veu perquè es complisca amb els compromisos signats i perquè la ciutadania siga un clam per acabar amb la pobresa. Per això ha organitzat nombrosos actes reivindicatius a Alacant, Castelló i València, i en diferents municipis del País Valencià.

CCOO PV participa en els actes de Pobresa Zero i portarà la seua pròpia pancarta en la manifestació de València, el dia 20 d’octubre, amb el lema ‘Dignitat i drets’.

Tota la informació a la web de Pobresa Zero.