Comisiones Obreras del País Valenciano | 23 abril 2024.

El butlletí ‘Salut i treball’ alerta sobre l’augment dels accidents de treball in itinere

CCOO PV edita el sisé número d’aquest butlletí informatiu, que inclou notícies d’interés per als treballadors i les treballadores i experiències d’assessorament. En aquesta edició, el butlletí destaca, entre altres informacions, els avanços aconseguits per al col·lectiu de cambreres de pisos.

27/09/2018.
    Salut i treball

El sisé número del butlletí bimensual, editat per la Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, destaca l’augment dels accidents de treball de camí a la feina de gener a juliol de 2018 (un 10,3 % respecte al mateix període de 2017). ‘Salut i treball’ destaca el reconeixement de les malalties professionals de les cambreres de pisos i conté experiències d’assessorament en matèria de salut laboral i prevenció de riscos.

La publicació digital també inclou informació actualitzada dels últims avanços en salut laboral i medi ambient i de la legislació en aquestes matèries.

‘Salut i treball’ naix amb el principal objectiu de difondre i compartir les experiències d’intervenció sindical de les persones que conformen el Gabinet de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, així com les novetats legislatives, criteris tècnics i jurisprudencials.