Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

#VivesLliuresUnides

CCOO PV crida a enfrontar col·lectivament la barbàrie de la violència masclista

Una representació de la CS de CCOO PV, encapçalada pel secretari general, Arturo León, i la secretària de Dona, Polítiques LGTBI i Institucional de CCOO PV, Cloti Iborra, participaren en la concentració convocada pel Consell davant el Palau de la Generalitat com a mostra de condemna dels recents assassinats masclistes perpetrats en les últimes 48 hores a Borriol, Astúries i Madrid.

12/09/2018.
    Concentración ante el Palu de la Generalitat

La vicepresidenta del Consell i consellera d'Igualtat i Polítiques Inclusives, Mónica Oltra, va agrair la resposta ciutadana i institucional, abrigada pel president de la Generalitat, Ximo Puig, representants del Consell, Les Corts, Delegació del Govern, Diputació de València, Ajuntament de València, associacions de dones, organitzacions sindicals i empresarials, i de la ciutadania valenciana anònima, unida "per mostrar, una vegada més, la nostra aliança indestructible en la lluita contra la violència de gènere, el masclisme i les desigualtats entre homes i dones".

La secretària de Dona, Polítiques LGTBI i Institucional de CCOO PV, Cloti Iborra, va reiterar el compromís amb la igualtat de Comissions Obreres i la condemna enèrgica per part de l'organització de totes les violències que s'exerceixen contra les dones. Després dels tres minuts de respectuós silenci en memòria de les dones assassinades i les seues famílies, la responsable va animar a “enfrontar col·lectivament aquesta barbàrie” i a sumar a tota la societat per aconseguir aturar “l'insuportable degoteig continu de dones assassinades”.

Iborra va afirmar que “CCOO pren partit, exigim una societat lliure de violències i discriminacions, on les dones no temen per les seues vides i tinguen les mateixes oportunitats que els homes. El sindicalisme de classe no pot ni vol quedar-se al marge de l'horror a penes reflectit en les dades oficials de víctimes de violència masclista, que eleven la xifra a 16 dones des del mes de juliol fins avui” va concloure.