Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Oberta la inscripció dels cursos de teleformació de valencià C1

• El curs comença el pròxim 19 de setembre de 2018 i finalitza el 18 de gener de 2019.

CCOO PV i Forem PV organitzen cursos de valencià C1 (Mitjà anterior) en modalitat en línia. Les persones interessades ja poden inscriure’s en aquest curs, adaptat als requisits de les noves proves del nivell C1.

31/08/2018.
Oberta la inscripció dels cursos de teleformació de valencià C1.

L’Oficina de Promoció i d’Ús del Valencià de CCOO PV, juntament amb Forem PV, organitza cursos de valencià C1, dirigits a tota persona interessada a aprendre la llengua o que necessite preparació per a les convocatòries d’exàmens oficials de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV), de l’Escola Oficial d’Idiomes (EOI) o de la Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià (CIEACOVA).

La modalitat formativa serà teleformació (en línia), i s’iniciarà el dia 19 de setembre de 2018 i finalitzarà el 18 de gener de 2019. Per realitzar la inscripció, accedeix a la web de Forem PV.

Aquest curs pretén aprofundir en tots els continguts necessaris segons les exigències de la nova prova per al nivell C1. Així mateix, la metodologia utilitzada està adaptada als nous models de la prova:

- Comprensió, expressió i interacció escrites.

- Estructures lingüístiques.

- Comprensió, expressió i interaccions orals.

Preus

- Persona afiliada a CCOO PV: 50 euros/ curs.

- Persona no afiliada a CCOO PV: 100 euros/ curs.