Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

CCOO PV saluda el programa ‘Uneix’ en arreplegar mesures de mobilitat sostenible i segura cap a les empreses

A l'espera d'analitzar el Pla estratègic definitiu, la central sindical valora el programa ‘Uneix’ de la Generalitat Valenciana, que abasta les inversions en matèria de mobilitat, infraestructures i transport, per als pròxims dotze anys.

17/07/2018.
    Presentació del programa 'Uneix'.

CCOO PV ha assistit a la presentació de l'estratègia de mobilitat per als pròxims dotze anys, el programa ‘Uneix’, que aglutina les inversions en matèria de mobilitat, d’infraestructures i de transport, en concret 18.800 milions fins a 2030, procedents de la Generalitat Valenciana i del Govern central.

Aquesta presentació correspon a la segona fase d'elaboració, la qual ha de concloure amb el programa estratègic definitiu. Per tant, CCOO PV estarà pendent de la participació pública, realitzant més aportacions i arreplegant les inquietuds dels treballadors i de les treballadores.

Ya Ja en la primera fase, CCOO PV va valorar aquesta estratègia, ja que impulsa, des d'una perspectiva territorial, econòmica, ambiental i social, la mobilitat sostenible i el desenvolupament d'infraestructures adequades i millores en el transport. Tot això ajudarà a aconseguir una millor i major competitivitat per a la nostra autonomia, multiplicant les oportunitats i generant ocupació de manera sostenible i eficaç.

CCOO PV aposta per una mobilitat sostenible i segura en els desplaçaments als centres de treball, per una reducció de la sinistralitat in itinere i en missió. Aquestes reivindicacions sindicals estan alineades amb aquest Pla estratègic, juntament amb la defensa del transport públic i el desenvolupament del Corredor Mediterrani i el seu vessant Cantàbric. El Pla també té en compte la població, especialment persones majors, joves i dones.

La central sindical afegeix la importància d'un finançament just per al nostre territori, ja que aquest Pla té una vocació superior a la legislatura i necessita d'una inversió alta.