Comisiones Obreras del País Valenciano | 24 abril 2024.

El butlletí ‘Salut i Treball’ desmunta el mite de l’absentisme laboral

• La publicació bimensual informa sobre l’actualitat legislativa que beneficia els treballadors i les treballadores.

La Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV edita aquesta publicació digital, que inclou notícies en matèria de prevenció de riscos laborals. Aquest número informa sobre les xifres d’absentisme laboral i explica la campanya ‘Defensa la teua postura’, centrada en la protecció del risc durant l’embaràs i la lactància.

10/07/2018.
Salut i Treball número 5.

Ja està publicat el cinqué número de ‘Salut i Treball’, un butlletí bimensual editat per la Secretaria d’Acció Sindical, Salut Laboral i Medi Ambient. Aquesta publicació digital conté informació d’interés en matèria de salut laboral i medi ambient, amb notícies d’actualitat i l’activitat sindical en aquest terreny, tan important per als treballadors i per a les treballadores.

En aquest tercer número, el butlletí inclou informacions sobre l’actualitat legislativa, com ara la Llei sobre gestió, modernització i promoció de les àrees industrials de la Comunitat Valenciana i l’AENC (Acord per a l’ocupació i la negociació col·lectiva. També informa sobre les xifres de l’absentisme laboral a Espanya i sobre la campanya de salut laboral amb perspectiva de gènere ‘Defensa la teua postura’, entre altres notícies d’interés.

La publicació naix amb l’objectiu principal de difondre i compartir les experiències d’intervenció sindical de les persones que conformen el Gabinet de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO PV, aíxí com les novetats legislatives, els criteris tècnics i jurisprudencials.