Comisiones Obreras del País Valenciano | 18 abril 2024.

CCOO guanya les eleccions en la sanitat pública

• Primera força sindical amb 102 delegats en la Mesa Sectorial

Després de les eleccions sindicals celebrades ahir en la Conselleria de Sanitat, els resultats obtinguts situen CCOO com a primer sindicat de la sanitat pública valenciana i a més, aconsegueix la majoria en centres representatius com l'Hospital Clínic de València i l'Hospital General d'Alacant.

07/06/2018.
Resultados elecciones sindicales en las Juntas de Personal.

Les candidatures de CCOO han guanyat en gran part dels departaments de salut. Així, a València, CCOO ha aconseguit una amplíssima majoria en el Departament de Salut de la Ribera, i aconsegueix la major representativitat en el Clínic-La Malvarrosa i Sagunt. A la província d'Alacant, destaca la victòria de CCOO en el Departament de Salut d'Alacant-Hospital General, a Alacant-Sant Joan, en el de Marina Baixa, en el d'Elda i en el d'Alcoi. Per la seua banda, en el Departament de Salut de la Fe es manté la representativitat obtinguda anteriorment.

Així mateix, Comissions Obreres ha obtingut 9 delegats en les eleccions en el Comité de Laborals de la Comunitat Valenciana, augmenta així la seua representativitat respecte a les anteriors eleccions a Alacant i Castelló.

D'aquesta manera, aquesta organització sindical és el primer sindicat en la Mesa Sectorial amb 91 delegats/ades, que sumats als 11 ja vigents, fan un total de 102 en la Conselleria de Sanitat. Aquest resultat juntament amb el del Comité de Laborals consolida CCOO com a primer sindicat de la sanitat pública valenciana.

Això significa un reconeixement de la plantilla al treball realitzat durant aquests anys i un impuls per continuar lluitant per recuperar els drets arrabassats al personal de la sanitat pública valenciana durant la crisi i per la modernització i racionalització dels recursos humans de la Conselleria de Sanitat.

Des d'aquest sindicat volem agrair l'esforç realitzat per tots els delegats i les delegades, que han treballat diàriament de manera molt eficient i compromesa, i la participació i confiança dels treballadors i de les treballadores.