Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

Jornades itinerants

Eutanàsia, mort digna i testament vital

Les jornades tindran les intervencions de Victoria Navarro i Pere Boix, membres de l'associació Dret a Morir Dignament i de Silvia Bosch i Juan Martínez, de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO PV. Dimarts 6 de juny, 10.30h, saló d'actes de la seu de CCOO PV [pl. Nàpols i Sicília, 5].

30/05/2018.
    Cartell de les jornades

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO PV, en col·laboració amb l'associació Dret a morir dignament, han organitzat unes jornades itinerants d'informació i sensibilització al voltant de la mort digna i el testament vital.

Ambdues organitzacions volen aportar al debat polític i social relacionat amb els drets al final de la vida, des del convenciment que totes les persones han de tenir garantits tant el dret a evitar el sofriment físic al final de la vida, com a rebutjar un tractament mèdic, o a limitar els esforços terapèutics, així com poder triar una assistència mèdica pal·liativa respectuosa amb els valors i creences personals.

El sindicat segueix treballant en la defensa i consecució de drets ciutadans bàsics, per a contribuir a l'eliminació de les desigualtats i precarització de la majoria social actual, per a fer possible una societat més igualitària, justa i solidària