Comisiones Obreras del País Valenciano | 25 abril 2024.

XXXII Colònies de la Mediterrània

• Inscripcions fins al 29 de juny. Informació i reserves: 962217188 teularet@naturjove.es.

La Secretaria de Política Social i Joventut de CCOO PV organitza un any més el campament d’estiu, les XXXII Colònies de la Mediterrània. Com sempre es faran al Centre d’Ecoturisme i de Formació 'El Teularet', promogut per CCOO PV, situat a prop de Navalón, a la Serra d’Enguera. [Partida El Teularet s/n CV - 589, 46811 Enguera, Valencia] entre el 8 i el 15 de juliol.

13/06/2018.
Cartel Colònies

Les colònies naixen de la idea d’oferir una alternativa divertida i educativa en una setmana de juliol. Estan dirigides als més joves, a les filles i fills dels afiliats i de les afiliades. El campament és un espai que pretenem siga atractiu, interessant i educatiu, mijançant jocs, tallers, dinàmiques, esports, etc.

Pots ampliar la informació i vore les intalacions a la web Naturjove

Disposem d’aules, d’instal·lacions esportives, de piscina, de cabanyes, etc. I un fum de possibilitats que ens ofereix l’entorn i la nostra imaginació.

Com sempre, tenim pensat organitzar activitats lúdiques i educatives: multiaventura, itineraris ambientals i senderisme, introducció al circ: malabars, equilibrisme, acrobàcies, maquillatge..., tallers artesanals, activitats aquàtiques amb caiac, gimcanes esportives, piscina i jocs d’aigua, vetlades nocturnes,...

Enguany introduïm una nova activitat: Talles d’educació en valors co-educatius i dinàmiques no discriminatòries a càrrec de Joves de CCOO PV. Així que ja ho saps, anima’t i vine-te’n amb nosaltres de campament!!!.

Fes-te protagonista d’aquesta història de les XXXII COLÒNIES DE LA MEDITERRÀNIA.

PREU: 265€

Dirigides a alumnes de 3er e primària a 2n d’ESO.

Inclou:

- Activitats descrites en programa

- Personal monitor les 24 h.

- Pensió completa

- Allotjament en habitacions múltiples amb lliteres

- Assegurança de Responsabilitat Civil i d’activitats