Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO PV exigeix a Rajoy que garantisca unes #PensionsDignes presents i futures

El sindicat ha desenvolupat avui una intensa campanya a través de les xarxes socials, per recordar al president del Govern que les pensions dignes no són ni un capritx ni un privilegi: són un dret constitucional i una obligació ètica.

16/05/2018.
    Campanya #PensionsDignes

CCOO PV ha reclamat avui al Govern de Mariano Rajoy que adopte les mesures estructurals necessàries per a resoldre els problemes del sistema públic de pensions d’una manera estable i a llarg termini. Així ho ha assenyalat la secretària de Política Social i Joventut de CCOO PV, Ana Belén Montero, que assegura que les propostes que inclouen els PGE no són més que “pegats electoralistes” que ajornen de manera temerària que s'aborden seriosament les necessitats del nostre sistema de pensions. “Seguirem lluitant per unes pensions dignes, presents i futures”, ha afirmat en un vídeo difós a través de les xarxes socials del sindicat.

CCOO PV ha traslladat a Rajoy que el sistema públic de pensions no sols és sostenible, sinó que és l’únic que pot garantir pensions dignes per a tota la classe treballadora. Per això és necessari la derogació de la reforma de pensions del Govern del PP i l’eliminació del factor de sostenibilitat que reduirà la quantia de les nostres pensions. Una pensió suficient i actualitzada, a més d’un dret constitucional, és una obligació ética, ha recordat CCOO PV.

Usuaris i usuàries de les xarxes socials s’han adherit a la campanya i han participat amb imatges de les seues reivindicacions i demandes al president del Govern. L’etiqueta #PensionesDignas ha estat un dels temes més comentats a Twitter.

Aquesta acció s’enmarca dins de la campanya de mobilitzacions per reclamar pensions dignes. CCOO ha convocat avui més de 40 concentracions en diferents localitats en tot l’Estat, exigint la garantia del poder adquisitiu de les pensions, ja que considera insuficient les concessions que ha fet el Govern per a tirar endavant els Pressupostos Generals de l’Estat per a 2018.