Comisiones Obreras del País Valenciano | 20 abril 2024.

CCOO signa el Conveni de FCC Burjassot neteja viària i residus sòlids urbans

CCOO de Construcció i Serveis del País Valencià rubrica el Conveni de la contracta de neteja viària i RSU de l'Ajuntament de Burjassot. L'acord tindrà vigència des de l'1 de gener de 2017 fins al 31 desembre de 2021.

16/05/2018.
    Signat el conveni en FCC Burjassot

Després de més d’un any de negociació i diverses concentracions, a causa del bloqueig que hi havia en la negociació col·lectiva, l'11 de maig es va signar el Conveni col·lectiu per als treballadors i les treballadores de FCC neteja viària, corresponent a la contracta de l'Ajuntament de Burjassot.

El responsable de negociació col·lectiva de CCOO Construcció i Serveis de País Valencià, Antonio Inarejos, destaca que l'empresa “s'ha vist obligada a negociar després de les diverses concentracions i la unitat demostrada per la plantilla”.

L'acord aconseguit preveu:

Increments salarials de l'1,6 % per a l'any 2017, de l'1,5 % per a 2018 i per a 2019 l'IPC. Per a 2020 i 2021 l'IPC més el 3 %, amb un sòl de l'IPC de l’1 %, es garanteix una pujada mínima del 4 % en cada any.

A més de l'increment salarial, des de 2018 un dia de permís retribuït.

El sindicat ha reconegut el treball i l'esforç realitzat per part del Comité de CCOO, que han participat en la negociació d’aquest conveni. Els treballadors i les treballadores que vulguen obtenir més informació podran fer-ho en els locals del sindicat.