Comisiones Obreras del País Valenciano | 23 abril 2024.

#TempsDeGuanyar

Jornada de lluita sindical per la negociació col·lectiva

El 22 de maig continuem la mobilització sindical per exigir a la patronal la distribució de la riquesa creada, una pujada dels salaris, mesures per combatre la precarietat laboral i una major igualtat en les condicions de vida i treball.

11/05/2018.
    Lluita sindical al carrer

Dimarts dia 22 de maig, a les 10 h, davant la seu del sindicat a València, Comissions Obreres del País Valencià realitzarà una assemblea en la plaça de Nàpols i Sicília per la igualtat d’oportunitats, contra la precarietat laboral i per la dignificació salarial.

En la concentració està prevista la intervenció del secretari general, Arturo León i de representants de diferents sectors productius per traslladar la conflictivitat provocada pel bloqueig patronal de convenis col·lectius pendents de renovació i la urgència d'enfortir la negociació col·lectiva com a eina de consolidació de drets.

L'assemblea es traslladarà a continuació a la plaça Tetuán, des d'on partirà una manifestació conjunta amb UGT-PV que, a partir de les 11 h recorrerà el centre per finalitzar en la plaça del Comte de Carlet, davant la seu de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana.

A Castelló també està prevista una assemblea en la sala Marcelino Camacho, a les 10h i una concentració conjunta a les 12 hores a la pl. Maria Agustina, davant de la seu de la patronal.

El sindicat també es mobilitzarà en Alacant, on s'ha convocat una concentració conjunta amb la UGT, a les 12 hores a la pl. la Muntanyeta, davant la subdelegació del govern.

Aquesta convocatòria s'emmarca en el procés de mobilització creixent i sostinguda en els centres de treball, per informar de la falta de voluntat de les organitzacions empresarials per arribar a un acord que trasllade als convenis col·lectius la recuperació i el creixement que ja estan tenint les empreses. #TempsDeGuanyar