Comisiones Obreras del País Valenciano | 19 abril 2024.

Debat sobre el futur i present de les pensions a Xàtiva

A les 19.00 en la seu de l'Associació de Veïns del barri Nord-Oest de Xàtiva tindrà lloc una jornada sobre el present i futur de les pensions organitzada per CCOO Comarques Centrals. En la jornada intervindran partits polítics i representants del sindicat.

26/04/2018.
    .

CCOO Comarques Centrals ha organitzat una jornada baix el lema "Present i futur de les pensions". Amb aquest lema, el sindicat vol deixar clara la seua postura sobre la necessitat de defendre el sistema públic de pensions i lluitar per unes pensions dignes.

La jornada serà inaugurada per Pere Brígido, secretari general del sindicat comarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO Comarques Centrals. La primera taula de debat comptarà amb la presència de representants del PSPV, EUPV, Compromís i Ciutadans, i serà moderada per Manuela Pascual, secretària general de CCOO Comarques Centrals. La segona taula la presentarà Carlos Alcaraz, secretari de comunicació i joventut de CCOO Comarques Centrals, i intervindrà Ana Belén Montero, secretària de política social i joventut de CCOO PV. La cloenda de la jornada estrà a càrrec d'Ana Belén Montero.

Aquest acte s'enmarca dins de la preparació del 1r de maig, jornada que el sindicat pretén siga un èxit de mobilització i convocatòria, ja que el sindicat preveu mobilitzacions si no es reactiva la negociació col·lectiva i s'aborda la necessària recuperació salarial i un canvi en les polítiques en matèria social aplicades pel govern del Partit Popular